Welke rollen en rechten zijn er voor gebruikers binnen mijn organisatie?
Binnen een organisatieaccount kunnen gebruikers verschillende rollen hebben. Deze rollen worden toegekend door de Beheerder van het account.
Als Beheerder nodig je op de pagina gebruikers eenvoudig collega's uit en ken je de juiste rol aan hen toe. De rol bepaalt welke 'rechten' iemand op het platform krijgt. We hanteren hierbij 3 rollen:
Beheerder
Als Beheerder beheer je de gebruikers binnen jullie bedrijfsaccount.
Een beheerder kan het volgende:
- Producten aankopen en beheren
- Facturen inzien en betalen
- Gebruikers uitnodigen en beheren
- Bedrijfsprofiel beheren
- Alle opdrachten van het bedrijf inzien
- Opdrachten overdragen naar andere gebruikers
- Reageren op opdrachten
- Sollicitaties op opdrachten afhandelen
- Opdrachten inzien
Supervisor
De Supervisor heeft een totaaloverzicht van alle opdrachten binnen je organisatie. Bovendien kan je deze rol indien gewenst aan meerdere personen toekennen. Zo kunnen jullie nog beter samenwerken en waar nodig eenvoudig opdrachten van elkaar overnemen
Een supervisor kan het volgende:
- Alle opdrachten van het bedrijf inzien
- Opdrachten overdragen naar andere gebruikers
- Reageren op opdrachten
- Sollicitaties op opdrachten afhandelen
- Opdrachten inzien
Medewerker
Gebruikers met de rol 'medewerker' kunnen opdrachten plaatsen. Standaard wordt een nieuwe gebruiker uitgenodigd als medewerker. Dat wil zeggen dat de gebruiker onder het bedrijfsaccount zowel opdrachten kan plaatsen als opdrachten van andere organisaties kan inzien.
Een medewerker kan het volgende:
- Opdrachten overdragen naar andere gebruikers
- Reageren op opdrachten
- Sollicitaties op opdrachten afhandelen
- Opdrachten inzien